Sain aikaiseksi liittää itseni tänne vuodatus.net sivulle ja jos saisi vielä aikaiseksi alkaa kirjoittamaan blogia,aiheita löytyy paljon,osasta voi sanoa että valitettavasti. Seuraavana  joitakin aiheita mistä kirjoitusta tulee tulemaan..

Ajatukset

Niistä ei koskaan pääse eroon,niitä on aina,monenlaisia.Päässäni  on tänään heti aamusta alkaen myllertänyt ajatuksia eilisen terapeutilla käynnin jälkeen,olen käynyt hänen luonaan ja hyvän aikaa.Kuulin että minussa ei ole puolia,joista minun tulisi haluta päästä eroon,tai edes yrittää päästä eroon, mutta miksi minä sitten haluan joistakin puolistani eroon? Miksi minun tulee olla tällainen? Minussa on monia puolia,persoonia, kuin yö ja päivä. Olen kuitenkin alkanut ymmärtämään,kuinka paljon todella traumat ovat minua muokanneet ihmisenä,ymmärrän toisinaan,miksi käyttäydyn tietyllä tavalla. Mutta ymmärtävätkö muut,haluavatko he edes ymmärtää? Olisiko helpointa vain heittää,että "hei mulla puskee traumaa päälle, voin vähän jumittua,kyllä se siitä sitten taas" . Nyt sitä vasta alkaa ymmärtämään, mitä todella traumatisoituminen tarkoittaa.

Suhde

Olin pitkään suhteessa, jossa minua alistettiin henkisesti. En sitä silloin tiennyt vaikka siitä minulle taidettiin suoraan sanoakkin,vihjailtiin ainakin. Sanottiin suoraan että eroa. Monet vuodet hänen kanssaan muokkasivat minua paljon, nyt olen hukassa,millainen minä todellisuudessa olenkaan,monesti mietin,miksi hän minut sairaana piti,yllytti pelkojani yms. Mutta olen myös tavallaan jo löytänyt itseni, en ole niin heikko ettenkö pärjäisi yksin,en ole niin arka ettenkö uskaltaisi tehdä asioita yksin. Minä pärjään ja minä tulen toimeen yksinäni, en tarvitse siihen hänen apuaan,en tarvitse siihen häntä, en todellakaan tarvitse siihen ihmistä, joka vangitsee,kahlitsee,satuttaa kerta toisensa jälkeen. Miten voisin sanoa,etten voisi paremmin ilman häntä.

Eläimet

Heillä on suuri osa elämässäni,ollut aina. Tällä hetkellä omistan kaksi koiraa ja kaksi kissaa,heidän touhuistaan tulee varmana kirjoitettua :)

Mitähän muuta,en osaa otsikoida,mistä voisin kirjoittaa,mistä en,ehkä niitä kirjoituksia tulee sen mukaan,mitä mielen päällä on,ehkä niitä tulee monesti päivässä,ehkä välillä harvemmin. Mutta olen nyt jo tyytyväinen siihen että liityin tänne,pääsen kirjoittamaan,jakamaan ajatuksiani,ehkä jotakuta kiinnostaa,ehkä ei.